روستای اندریان
روستای اندریان
شناساندن زادگاهم و نظراتم

                                        

  الهویردی دهقانی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه ورزقان خاروانا

 

دبيرکل جبهه متحد اصولگرايان استان آذربايجان‌شرقي، اسامي برخي نامزدهاي مورد حمايت اين تشكل در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه آذربايجان‌شرقي، "علي‌اصغر نعلبندپور"، در جمع خبرنگاران، نامزدهاي مورد حمايت جبهه متحد اصولگرايان استان آذربايجان‌شرقي را به تفکيک تبريز و ديگر شهرستانهاي استان، به شرح زير اعلام کرد:

حوزه انتخابيه تبريز، اسکو و آذرشهر، حجت‌الاسلام "جليل‌زاده"، "محمدحسين فرهنگي" و "اسماعيل سعيدي"، در بستان‌آباد، "احد خيري"، در ملکان، "شهروز افخمي"، حوزه انتخابيه کليبر، "مهدي راثي"، در هشترود، "غلامحسين شيري"، در ورزقان، "الله‌وردي دهقاني" و در شهرستان سراب، "رسولي شربياني".

نعلبندپور همچنين با بيان اين که فهرست نامزدهاي اين تشكل سياسي در حوزه‌هاي انتخابيه مراغه و عجبشير، مرند و جلفا و بناب هنوز نهايي نشده است، گفت: ساير نامزدهاي مورد نظر جبهه متحد اصولگرايان در تبريز و شهرستانها، پس از مذاکرات نهايي با نامزدهاي موردنظر و و تائيد از سوي هيئت 8+7 در تهران، اعلام خواهد شد.

وي همچنين در مورد انتخاب سرليست نامزدهاي اصولگرايان در حوزه انتخابيه تبريز، گفت: انتخاب سرليست نامزدهاي مورد نظر جبهه متحد اصولگرايان، پس از قطعي شدن شش نامزد موردنظر، اعلام خواهد شد.

دبيرکل جبهه متحد اصولگرايان آذربايجان‌شرقي، گفت: با وجود اينکه بارها تاکيد شده که اخبار اين طيف سياسي، تنها با انتشار رسمي از سوي دبيرخانه آن معتبر است، متاسفانه يکي از رسانه‌هاي استاني، با استناد به شنيده‌ها و شايعات، اقدام به پوشش اخبار جبهه متحد كرده است.

نعلبندپور خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها انتظار داريم، در آستانه انتخابات با دقت و حساسيت بيشتري به مباحث انتخابات بپردازند0



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط امیر حدادان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.